Atsiliepimai
Aprašymas
SKAITYMO DIENORAŠTIS I–II KLASEI skiriamas mokinio skaitymo įgūdžiams lavinti ir skaitymui skatinti. Dienoraštis parengtas remiantis Pradinio ugdymo bendrąja programa ir Skaitymo skatinimo programa.
SKAITYMO DIENORAŠTIS I–II KLASEI:
SKAITYMO DIENORAŠTIS naudingas mokytojams ir mokinių tėvams, kurie rūpinasi vaiko nuosekliu, kryptingu literatūriniu lavinimu.
SKAITYMO DIENORAŠTYJE I–II KLASEI pateikiamos perskaityti siūlomų knygų anotacijos ir knygų viršelių nuotraukos. Dienoraščio pabaigoje yra siūlomų knygų sąrašas, parengtas remiantis literatūrologo Kęstučio Urbos rekomendacijomis.
Mokinys mokosi užrašyti knygos metriką: pildo knygos kortelę.
Mėgina analizuoti perskaitytą knygą, jos ištrauką: piešiniu perteikia kūrinį arba patirtus įspūdžius.
Įvertina kūrinį lentelėje „Vertinu knygą“ ir nuspalvina atitinkamą simbolį.
Skaitymo dienoraštį galima baigti pildyti ir aukštesnėse klasėse, atsižvelgiant į individualius vaiko gebėjimus skaityti.
SKAITYMO DIENORAŠTIS I–II KLASEI skiriamas mokinio skaitymo įgūdžiams lavinti ir skaitymui skatinti. Dienoraštis parengtas remiantis Pradinio ugdymo bendrąja programa ir Skaitymo skatinimo programa.
SKAITYMO DIENORAŠTIS I–II KLASEI:
SKAITYMO DIENORAŠTIS naudingas mokytojams ir mokinių tėvams, kurie rūpinasi vaiko nuosekliu, kryptingu literatūriniu lavinimu.
SKAITYMO DIENORAŠTYJE I–II KLASEI pateikiamos perskaityti siūlomų knygų anotacijos ir knygų viršelių nuotraukos. Dienoraščio pabaigoje yra siūlomų knygų sąrašas, parengtas remiantis literatūrologo Kęstučio Urbos rekomendacijomis.
Mokinys mokosi užrašyti knygos metriką: pildo knygos kortelę.
Mėgina analizuoti perskaitytą knygą, jos ištrauką: piešiniu perteikia kūrinį arba patirtus įspūdžius.
Įvertina kūrinį lentelėje „Vertinu knygą“ ir nuspalvina atitinkamą simbolį.
Skaitymo dienoraštį galima baigti pildyti ir aukštesnėse klasėse, atsižvelgiant į individualius vaiko gebėjimus skaityti.
Atsiliepimai